Kahwin...kahwin...kahwin....

05 December 2007

he!he! lain mcm benor bunyi topiknye kan.. bukan ape aku dah tak tahu nak melalut ape dlm blog ni tp atas permintaan kawan aku (liana demi ko ni) aku pun memikirkan ape yg aku leh melalut kat sini...
bila time cuti sekolah ni ramai le kengkawan yg ambik kesempatan utk adakan kenduri kahwin.. maklumle senang tetamu nak dtg kot..(tetamu nye semua budak sekolah je ke)... he!He! pelik kan org selalu buat kenduri time cuti sekolah coz pikir senang sedara ngan jemputan yg lain hadir kerana anak cuti sekolah. tp bg aku ngan mak aku lak.. kitaorang cari tarikh yang bukan cuti sekolah.
bukan ape ade betoinye gak kata mak aku, time cuti nanti byk sgt kenduri .. kang org tak semua leh dtg,, yelah ade yg nak gi kenduri lain le.. takpun ade yg terlupa coz byk sgt jemputan.. mcm kat opis aku skrg ni.. berderet kad jemputan kahwin...time aku kawin dulu hari sabtu kakitangan kerajaan masih keje, cuti cuma sabtu pertama & ketiga. so mak aku pilih sabtu yg bekerja coz katanye mudah pelanggan kedai dia nak dtg.. diaoarang kan keje so balik keje terus le dtg kenduri...
so yg lawaknye masa kenduri aku tu, jdle cam pakai seragam lak.. mana taknye,,mula satu kump staf berpakaian pos datang ( siap bw moto yg sarat dgn surat2), pastu staf hospital, pastu staf polis& trafik.... dan lain2 le. dah tak ingat coz aku nmpk dulu pun dr tingkap bilik pengantin aku sampai aku gelak sorang2....
emm kesimpulannye semua org ade sebab tersendiri kenapa tarikh2 tersebut dipilih. so berbalik pd topik aku ni kat bwh ni adele aku tempek gmbr2 kawin member@kenalan yg aku ade pc kawin korang. yg mana takde gmbr kalau teringin nak aku tempek, mehle send pic kat aku.. yg belum kawin tp nak gak ade gmbr.. cepat2 le kawin.. gmbr bertunang tak diterima yek...(wakakaka... jgn mare)


ni wed pic aku le

ni wed pic boss aku ( K anis)


ni wed pic member aku liana PPQ

ni wed pic member aku liana FPE

ni wed pic member aku siti maisarah

ni wed pic bekas senior aku kat asputri convent ( faizatul farah)

ni wed pic bekas junior aku kat asputri teluk intan ngan kat smtlc (hanie)

ni wed pic ex student smtlc (qeen)

ni wed pic exclassmate aku kat smtlc

ni wed pic laila FPE


p/s : kepada empunya pic di atas sori ekk.. tempek gmbr korang without asking your permission...
coz tak salah rasanye kan.. ni kan gmbr korang yg cantik....

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP