ReLaKs JaP..............

29 October 2008

kejap je masa berlalu.. hari ni dah hari akhir bagi bulan Syawal. kebelakangan ni sibuk sikit memandangkan opis aku ni dah dikembangkan jadi lagi besar. as my boss said " lagi besar, lagi banyak tukang arah le..." peningle org2 yg duk kat bawah ni... ibarat tangan dua tp mulut yg nak disuap banyak. tp apakan daya dah keje buat jelah.
untu kengkawan yg mengenali liana (opismate aku merangkap kawan baik aku kat upsi ni), liana dah selamat melahirkan baby boy pada 12 oktober 2008 yang diberi nama Muhammad Taufiq. so sekarang ni liana ngah cuti bersalin.. hu hu lama le aku tak jumpa dia. InsyaAllah awal bulan januari 2009 baru dia kembali bertugas.
abang aku lak dah bawa balik wife (baru abih pantang) ngan baby boy dia si Fauzan tu balik dari sarawak ke Ipoh. seronok si fauzan tu baru 2 bulan dah merasa naik belon. makin tembun aku lihat si fauzan tu. anak aku lak si faidhi tu tak habis2 baby.. baby... sayang betoi dia kat fauzan. sampai org nak sentuh pun tak bagi. kalau ade si fauzan keje ngadap jelah. hu hu ade harapan leh bagi adik kat dia.. he he he insyaAllah ...k


MUHAMMAD TAUFIQ

FAUZAN (si budak tembun)

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP