aku yg biol......

25 January 2010


betoi kata org .. penat otak lagi stress dr penat badan... penat badan.. bila setel keje mlm leh tido ngan lena... tp penat otak... mlm still susah nak lelap... mcm mana le plan nak menambah askar aku ni akan berjaya .. tp kalau boelh nak askar pompuan lak ....ha ha ha alamak dah lari tajuk le pulak... ok back to the story.... byk benda yg bermain kat fikiran aku... so sejak akhir2 ni aku lg kerap pening kepala... adakah aku ni yg masih negatif. ... tak leh terima suasana baru... tapi bukan setakat aku... bebudak lain ni pun sama.... kadanag aku confuse... aku ni kot yg byk sgt pikir... aku ni kot yg nak semuanya mcm dulu... aku ni kot yg nak keje berjalan cepat.... aku ni kot yg tak nak buang perasaan tak pueh hati aku nie...mcm-mcm lah.. cuma skrg aku kena positifkan diri.... relaxkan diri.... slowkan momentum sikit.... yg plg penting... niat.... niat... niat.. kena bersih.....

p/s :::::

  • he he perfume Elizabeth Arden yg aku rembat dah sampai... ( abg ampun ye... )
  • aku dah rembat hp lain lagi coz tensen hp aku asyik hang screen nye,,,, tobat nak pakai touch on screen lagi...

4 comments:

ANEEZ ALI January 25, 2010 at 5:33 PM  

haaaa..beli HP baru? kalu dah setia pakai NOKIA tu, pakai je la brand sama....tak yah nak ikut glamer buah APPLE tu....hahahahah

MaDaM LiEzA January 26, 2010 at 9:32 AM  

mmg pun... kembali ke era nokia... ha ha ha ha ha

mamawana March 5, 2010 at 9:29 PM  

Salam

Kekadang memang perasaan negatif, penat, letih, stress silih berganti. So just relax, tarik napas panjang2, dalam2..tenang and be positif. That is normal. Esok2 okay laa tu. Lagi kencang mari kehidupan ini. :-)

☆ lieya latif ☆ March 19, 2010 at 6:38 PM  

wow perfume EA...sedap tu bau die..... hehehehe


re : mase lieya bawak gi jumpe dentist tu dok pun ckp takleh cabut sebab kuat lagi...so die tampal n bentuk gigi baru...ye ar kalo dibiarkan sian plak mia gigi itam sebatang....

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP