Telah kulalui......

18 May 2007

.... ni le soalan-soalan exam untuk KPSL.....

baru semalam start keje... pas 3 hari memerah otak untuk exam KPSL. Betoi cam kata org soalan nye nampak je remeh tapi poning gak kepala nak pikir.. apepun resultnye nanti... kenale terima.. apepun aku dah try my best. tapi bagus juga ambik sekuranag-kurangnye leh buat panduan kalau kena ambik lagi tp yg plg berguna ialah... buku yang selama ni hanya dipandang dan sekali sekala diselak (PA,PKPA etc) akhirnya ditatapi.. dan bg aku byk rupanye yg kita patut tahu dan perlu tahu tentang perkhidmatan awam ni terutama kalau kita ni penjawat awam... seronok gak aku baca buku tu.. walaupun exam dah tamat hari rabu tu, tp mlmnye aku ngadap gak buku-buku tu coz byk yg aku nak tahu semuanye terjawab dlm buku-buku tu. Lepas ni PTK lak.... Lieza oo Lieza boleh ke nie?????


0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP