APE YG AKU RASA

17 December 2009

rasanye time ni sape yg baca blog k anis dah tahu kan... so sape yg tak tahu k anis a.k.a officer aku ni akan ditukarkan ke dept lain... dr awal mcm dah dpt tahu.. tp coz tak kuar lagi official letter so buat donno jelah.. smpile br2 ni dapat surat rasmi dia.... masa dia tunjuk tu mcm2 yg aku rasa...tak leh nak gmbrkan...mungkin ramai yg kata biasale kan kena tukar tp still dlm upsi ni.. tp bg aku tidak coz... byk yg dah kami lalui dr mula PPQ ditubuhkan.. hingga jadi PPAQ dan skrg BPAQ... dari takde opis menumpang di bilik org... dpt opis kecik... lepas tu opis yg sudah selesa... dr 2 staf+1 pgrh... skrg dah totalnye berbelas org staf dlm dept aku nie....dulu ape saje kami kena pulun buat berdua... kena marah.. kena puji... semua dah dilalui...kat upsi ni byk staf bwh yg agak gerun ngan dia coz depa kata dia ni garang... smpi ade yg sanggup nak tukar ptj kalau k anis jd peg depa ha ha ha lawaknyer.. aku dah lama keje ngan dia.... jd aku rasa aku lebih tahu....honestly k anis mmg garang... kalau org atk thn mulut dia leh ibarat nak terjun je bangunan tp satu yg korang kena tahu... hati dia sbrnye baik... amat pemurah.... sensitif he he he he okle... apepun aku wish pd k anis :

  • all the best
  • jgn lupe kat ex2 staf ni ye
  • msk jgn lupa kami masih rela jd tukang rasa
  • ape yg diimpikan tercapai bila duk sana ye.... jgn stress2 dah...
byk lagi nak ucap tp takpelah bukan tak jumpe dah kan.. he he he


MACAM MANA LE BPAQ LEPAS NI??????

2 comments:

oYa December 17, 2009 at 1:12 PM  

mmg sedih..oya dah pernah rase huhuhuhu

Raja Radiah December 17, 2009 at 2:57 PM  

kenapa akak dah 3 kali mintak tukar tak dapat2 ehhh????

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP