GOODBYE 2009... WELCOME 2010.....

31 December 2009

hari ni dah last day bg tahun 2009. esok bermula tahun baru.. lembaran baru.. ( oit patutnye umat Islam lembaran baru bila tiba 1 Muharam kan) ape-apelah... tp mungkin psl tarikh 1 jan boleh dilihat di mana-mana so tarikh itu juga dikira penting.... azam tahun br ... entah coz aku dah psg azam ms lepas doa tahun baru Islam 1431H yg lepas ... kira sama je azamnye... azam nye..... jeng jeng jeng... dah mula nanti aku bgth.. coz ni br plan kalau jadi.. aku bgth semua ye....

cerita ceritut 2009..

2009 berjalan seperti tahun sebelumnya... cuma perubahan drastik adalah aku dah duk sekali ngan suami ku. "thanx abg coz berkorban (ambik risiko tau) berhenti keje dan cr keje baru demi faidhi &sayang" .. tp sedih gak coz uamh yg kitaoarng beli kat ipoh kenale bg sewa... so sementara ni kat tg malim kena menyewa dulu... nak beli pun kena survey dulu mana berkenan dan sesuai. apepun yg penting aku sekeluarga dah suk sekali.. br le idup cam keluarga org lain.... kalau tak hr minggu je br dapat jumpe.....

2009.. thn last aku keje ngan k anis.. a.k.a Pn Anis Azlira Ali... waaa.. nama penuh tu... 2010 bermule le aku keje ngan peg baru. mungkin memula ni aku akan rasa perbezaan drastik dr segi budaya kerja... apepun aku tetap kena teruskan seperti biasa... adat kan pertukaran dalaman ni... aku ni agaknye bila pulak le kena campak kuar dr bpaq ni.. lepas ni aku le org plg lama kat bpaq ni.. jgn smpi berkulat dahle duk cni... ....

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP