tag lagi....

16 December 2009

dah lama tak kena tagged .. kali ni kena gak ngan APASH.. ekceli ni dia ni aku kenal dr aku sek rendah



1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana
first time ye… he he kat dataran ipoh tp x inagt bila … ya ampun…….


2. Love at first sight?
susah nak jwb… coz ade kisah di sebaliknye .. nak tahu baca cite nie



3. Who is he when the first time u met him?
seorang jejaka yg baru membotakkan kepala coz byr nazar jumpe balik motor virago dia yg hilang…


4. How long it takes for him to ask u out for a date?
mampus nak ingat… coz ms tu mmg kawan je… yang pasti lepas first date tu dia terus menyepikan diri… sedih…ni pun ade cerita di sebaliknyer

5. First place dating di?
JJ Ipoh.. ms tu mamat ni mmg nmpk macho giler..he he puji hb sendiri le pulak…


6. How he proposed?
takde yg ala-ala romantic gitu… cuma gentleman coz dkt aku dia tak penah ckp kita ni special ke ape ke… tup-tup jumpe parents bgth dia ikhlas nak kat aku… dia bukan nak main-main… konon sanggup tunggu smpi aku ready nak kahwin.. (coz ms tu aku muda lagi siotttt) ms dgr dia ckp tu aku terkejut beruk+tenuk+badak semua jenis haiwan punye terkejutle….



7. Special date with your hubby?

Engagement:06/04/02
Wedding : 26/09/03
Faidhi : 08/08/06


8. Changes that he asked you to do?
setakat ni takde kot just dia minta respect him ask a husband not as a special bf or “balak”



9. What is about him that you love so much?

Entahle.. yang pasti dia ni tak sama langsung mcm ex-ex yg penah aku kwn yg suka dengar semua ckp aku tanpa bantahan… dia ni kalau tak betoi.. tak betoile tak kirale benda tu akan nyakitkan hati aku ke… tp itu yg baguih coz aku nmpk yg dia leh pimpin aku…kalau asyik ikut je kang aku senget dia pun ikut sekali kan


10. What is about him that u wish he would change?
tlgle berhenti merokok & tlgle jd romantic sikit… dan ingat tarikh2 penting tu ha ha ha ha

11. You will lose your mind n crack your head when he?
bila ckp dia mcm pay attention… bila ty blk psl ape yg dibualkan (walaupun ms tu br lepas seminit je ) … nmpk sgt rupanye dia tak ambik perhatian langsung ape yg diciterkan….

12. You will smile tru your eyes for the whole day when he?

Bila dia puji aku wlpn pujian kecil coz dia sgtle tidak penah menunjukkan yg dia syg aku @ haragi ape yg aku buat… huh u hu so akalu ad epujian dr mulut dia tu mmgle amat bermaknale…


13. complete below sentences
"My love towards my hubby is as big as...?
as big as the whole world...and the next world….


DAN AKU DGN BANGGANYE NAK TAG :


Queen Aneez


Umitaufiq


Kasih Azura


Mama Aqis


Beedarling


Mega siman


Mama Ezureen


Koala jepong


semua yang rajin nak buatle.....

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP