SELAMAT HARI LAHIR ... ( hu hu ucapan utk diri sendiri)

19 November 2008

19 November 2008. Hari ini besday aku... hu hu tahun ni bertambah lagi umur. tp masih belum terkeluar dari tarikh dalam kalendar. Thanks pada kengkawan yang ingat besday aku hari ni.. Tahun ni cam biasa je takde yang menarik. Lagipun aku bukan jenis yg celebrate besday ke. Bagi aku cukup sekadar ucapan. Orang ingat besday kita itupun dah cukup bagus kan... tapi tahun ni aku sedih gak.. hu hu biarle aku sendiri je yang simpan kesedihan tu... tp mmg betoi2 terasa.. nak nangis!!!!!!

Read more...
Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP