lupe lagi daaaa....

26 September 2011

lupe lagi... tu le sebelum ni duk kutuk hubby kata dia tak ingat tarikh2 penting... tengok2 aku yang lupe..dah tengahari baru teringat .... ni tahun kedua aku lupe.. tahun lepas pun aku lupe... ape yang aku lupe sangat tu???

Alhamdulilah hari ni genap 8 tahun usia pernikahan aku dan hubby... pejam celik pejam celik dah 8 tahun kami melayari bahtera rumahtangga... macam2 dah lalui..dari yang menggembirakan hingga yang mengguris hati... tapi Alhamdulilah semua tu kami dapat hadapi... cuma aku doa moga jodoh ini berkekalan dunia akhirat... dikurniakan zuriat yang soleh/solehah...  dan kami diberi kekuatan mengahdapai segala rintangan yang mendatang..

Read more...

RAYA 2011

09 September 2011

salam aidilfitri.. rasa belum terlambat kan nak ucap... raya kan sebulan....
raya tahun ni meriah bg aku psl ahli keluarga kami dah lengkap... kakak aku sekeluarga kembali ke pangkuan kami. yang paling happy tentulah abah emak kan...
pepagi raya dah menggedik bergambar psl abg ipar aku mmg buat keje sambilan ambik gambar.. so lepas ni kalau sedara mara kawin leh le ambik pakej kat dia.. aku pun duk cari tarikh pasal nak buat outdooor photoshoot utk kami sekeluarga...
cite raya nanti lain entry ye...





.

Read more...
Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP