lupe lagi daaaa....

26 September 2011

lupe lagi... tu le sebelum ni duk kutuk hubby kata dia tak ingat tarikh2 penting... tengok2 aku yang lupe..dah tengahari baru teringat .... ni tahun kedua aku lupe.. tahun lepas pun aku lupe... ape yang aku lupe sangat tu???

Alhamdulilah hari ni genap 8 tahun usia pernikahan aku dan hubby... pejam celik pejam celik dah 8 tahun kami melayari bahtera rumahtangga... macam2 dah lalui..dari yang menggembirakan hingga yang mengguris hati... tapi Alhamdulilah semua tu kami dapat hadapi... cuma aku doa moga jodoh ini berkekalan dunia akhirat... dikurniakan zuriat yang soleh/solehah...  dan kami diberi kekuatan mengahdapai segala rintangan yang mendatang..

2 comments:

ieda September 26, 2011 at 4:40 PM  

happy anniversary...moga kekal bahagia ke akhir hayat.

MaDaM LiEzA September 27, 2011 at 12:26 PM  

terima kasih....

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP