KENDURI

24 March 2010


13 mac 2010 ari tu MIL & FIL aku buat kenduri doa selamat... aku pulak epas zohor baru dapat gerak dr rumah coz hubby still keje smpi kul 1.. sampai umah MIL aku dlm kul 4.. letak ej beg tak sempat letak punggung terus mengemas, menyusun atur coz kenduri lepas isyak... nasib baik bab makan semua ambik catering.... letih giler coz dlm kul 1 br selesai ngemas semua... esok pepagi nak gi membeli belah pulak... bulan ni agak sibuk coz persiapan kenduri kawin abg aku yang dijadual berlangsung 3 & 4 april ni... lagipun ni kenduri kawin last dlm family aku... lepas ni lega sikit abah nagn emak coz semua anak2 dah kawin.... ok le aku nak balik........ layan jelah gmbr gedik masa kenduri ari tu
















2 comments:

☆ lieya latif ☆ March 24, 2010 at 7:25 PM  

uih mmg penat kalo wat kenduri ni....kalo amik katering kurang la penatnye...tapi tetap penat tang kemas mengemas tu heheeheheh lagi2 kenduri kawin....tapi seronok sebab sedare mare berkumpul sume hehehhe

Anonymous April 5, 2010 at 11:55 PM  

ha kan cantik amik gambo cenyum...ye tak mdm lieza...hehe :D -ajun

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP