SELAMAT HARI LAHIR SAYANGKU.... 8.8.2006 - 8.8.2011

09 August 2011

saya 5 tahun.....

ape punye ibu....dah berzaman br nak update cite besday anak sendiri.. ni baru sorang.... ampun sesangat... sejak tmpt baru ni .. aku punye kepala otak lagi berceramuk... dulu ok lagi psl pening hal keje.... tmpt baru ni dengan keje banyak itu leh tahan lagi... yang plg tak tahan kerenah manusia.. kdg rasa mcm duk kat kampung batak @ zaman ape tah.. fikiran manusia .. entahle... aku tak tahu ape sebenar diaorang ni nak... ape di pikiran diaorang.. atau diaorang rasa diaorang ni dah cukup bagus & pandai smpi tak boleh langsung nak ditegur.. yg tahu.. cari salah org....
haa tgk dah melalut.. tajuk entry psl besday hero.. iskh iskh.. berbalik pd entry aku ye...

8 Ogos 2011 genap usia Muhammad Nur Faidhi 5 tahun.. kejap betul masa berlalu.. dah besar rupanye anak teruna aku ni... mcm mana yang diharapkan oleh semua ibu bapa mcm tu juga aku... aku nak dia membesar jadi insan berjaya dunia akhirat... moga aku juga mampu jd ibu terbaik buat dia....

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP