jenguk baby Ayesha... anak eina & ayin

13 February 2012

bercuti panjang aku baru-baru ni... mcm2 hal aku buat... tp entry tu aku hold dulu... aku nak tempek dulu gambar anak eina.. Eina ni budak opis lama aku masa kat BPAQ.. kira dia ni kategori protege aku ha ha ha psl dia pggl aku mentor dia.. he he he

aku gi jenguk ari isnin tu..,.. panjang nama anaknye.. AAS,, yg aku ingat ayesha sofea .. depan aisyhi ke ape tah... he he he yg nyata mmg comel sangat... berat pun leh tahan masa lahir.. 3.45kg...  yang plg menggelikan hati gelagat anak aku le... punye suka.. nak cium le.. nak tangkap gmbr le... yg tak tahan pesanan dia pd baby sambil usap kepla baby.. " nanti dah besar jgn naik moto dgn mat rempit ye... tak baik"  ha ha ha ha .. gile aku ngan eina gelak... harap2 ade rezeki aku nanti... moga2 dia jd abang yg baik yang mampu melindungi adik-adik nya...

 

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP