aku semakin serasi...

02 March 2012


Alhamdulilah... aku dah makin serasi dengan suasana kerja sekarang.. walaupun yg hampir tidak semesra mana, tapi yang sekeliling cukup mesra membuatkan aku rasa gembira dan seronok bekerja... cuma ade beberapa perkara yang membuatkan aku sedih......... perkara yang tak patut berlaku berleluasa kat sini... macam mana nak buat perubahan .. siapalah aku... cuma mampu beri nasihat secara teguran lawak sesama rakan.. harap diaoarang memahami maksud yang ingin aku sampaikan... mmgle perkara tu nampak kecik dan tak salah pd mereka.... tp impak dan kesan jangka masa panjang atas perbuatan tu yang kita kena fikirkan... aku bukanlah kata diri ini baik... tetapi sekurang-kurangnya kalau tahu benda tu salah aku takkan buat tambahan yang melanggar etika kerja....rakan sekerja kalau terbaca blog aku ni... marilah kita sama-sama muhasabah diri.. ni ingatan untuk diri aku sendiri jugak...

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP