Faidhi... oo.. Faidhi

07 September 2007

3 September 2007... kul 11 malam.. si kecik dh mula ngantuk.. aku lak minta abang tidurkan coz byk keje aku nak buat coz esok pagi2 aku kena bertolak ke tg malim...kul 12.30 tgh mlm.. tiba-tiba si kecik ni terjaga.. tgk2 bersembur-sembur muntahnye.. panik giler aku dan abang dibuatnye... tak penah camni... habis semua cadar, selimut... basah... aku bersihkan dia..nasib baik dia nak tido semula.. 1/2 jam kemudian dia muntah lagi.. bertambah panik aku dibuatnye.. last2 kul 3.00 am pagi aku ngan abg bawa dia ke klinik swasta.. ahh.. cam tak confident je.. Dr pun mamai2 .. yelah dah kul 3.30 pagi.. aku ajak abg ke hospital lak..... terus ke emergency... pas semua check up.. Alhamdulilah dr sahkan takde ape yg membimbangkan.. mungkin dia panas atau terlalu letih... 5.30 pagi sampai ke rumah...kat rumah..sehari suntuk dia muntah.. cirit...lagi bimbang aku dibuatnye.. aku bawa di ke klinik lain lak....makan minum aku pun aku dah tak peduli yg aku pikirkan hanya anak aku.... bila letih muntah dia lena semula.. menitik air mata aku tgk dia .. kesian.. rindu kat gelagat nakal dan aktif dia...masa ni br aku tahu.. macam mana susahnye mak aku dulu membesarkan aku... dia pasti lalui ape yg aku lalui sekarang.... sampai aku doa.. biarlah aku yg sakit dr aku lihat anak aku camtu ...5 September 2007 aku lihat faidhi beransur sembuh.. kurang muntah dan cirit tp selera makannye hilang... aku kuatkan semangat balik ke tg malim.. coz dah dua hari aku EL... malamnye aku nampak Faidhi dah aktif sikit tp masih muntah selepas nyusu.... badan pun dah susut... sian anak ibu... Ya Allah Ya Tuhanku.. semoga anakku cepat sembuh.....

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP