CUTI-CUTI MERDEKA

07 September 2007

31 Ogos 2007..semua cuti sempena kemerdekaan Malaysia yg ke 50... aku lak sambung cuti sampai Isnin coz nak temankan si azura ni urusan di kwsp (p/s: zura ..komisyen .... he!he!he!).... merdeka dah plan nak blk kg mak kat kedah.. bayangkan dah hampir 5 thn aku tak jejakkan kaki kat sana.. derhaka sungguh kan??? wakakaka... bukan ape sejak arwah tok & tokwan dah meninggal rasanye tak meriah bila balik sana... ni nak nangis ni...so.. khamis tu bertolak dr tg malim balik ke ipoh... malam nye tak ke mana coz ujan lebat..so.. pagi-pagi dlm kul 9 bertolak ke kedah....sampai je...waaa... berubahnye dah... semua pakat terbongkang coz kepenatan... pas solat jumaat terus ke tempat mandi manda.. dulu tmpt ni belukar .. ntah ape namanye... skrg diubah suai jd tmpt berkelah.. biasa je tmtpnye.. ikutkan cantik lagi air terjun kat dusun arwah tokwan aku ttp nak memanjat ke atas nye tak sanggup....yg plg seronok tentulah anak2 pakcik tan aku dan anak aku si faidhi... seronok berendam....

Faidhi dah bersiap untuk bertolak.....

bebudak yg seronok berendam

ayah lak tunggu dia berendam.. ibu dah penat


dah berendam kat situ tak pueh hati coz cam tak best je.. pegi lak kat hutan rekreasi sg buaya.. nasib baik dekat je... sampai je terkejut beruk aku dibuatnye.. tak sangka cantik giler diaorang dah buat tempat tu.. sampai baru-baru ni hari sambutan hutan sedunia diadakan kat situ..nampak sgt dah lama betul aku tak balik kg nie.... faidhi minta maaf yek.. ibu takbenarkan berendam untuk kali kedua.... cukup yek....



0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP