Congrats!!!!! SMS dAh DiIkAt......

04 June 2008

first sekali aku nak ucapkan congrats buat k fudza kerana dah rasmi jd tunangan Mazlan pada 1 Jun 2008 ari tu.. so kepada kaum-kaum Adam yg sonyap-sonyap nyimpan perasaan pd SMS (ringkasan siti mahfudza sharif) lupakan terus niat korang yek, sape suh lambat msk line... aku doakan moga k fudza & mai kekal bahagia dr sekarang hingga ke jinjang pelamin hingga ke akhir hayat. ekceli kalau korang yg tak kenal SMS ni, k fudza ni sebenarnye sorang yg pemalu sgt bila bab couple atau bab cinatn cintun ni... so bila dia dah ade seseorang tu yg ramai suka ngusik dia.. so dia punya majlis mmg dinanti oleh kengkawan... buat mai.. jaga k fudza elok2 tau


cincin merisik & bertunang
jam hantaran
k fudza & cik abe
seri seorang wanita
dua sejoli

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP