erm.......

03 April 2009

mengantuknyer... tapi tak boleh nak tido... mcm nile selalu bila lunch jumaat. waktu rehat mmg panjang tp bg aku yg ambik masa untuk terlena ni mmg tak boleh tido. kang tido sekejap buat kepala aku pening so lebih baik aku cari aktiviti lainuntuk elakkan dari mengantuk... alang-alang aku dah post entry ni... meh kita layan dialog kat bawah ni .....

*NAMA DAN LOAKI KEJADIAN DIRAHSIAKAN.... he he TAKD EKENA MENGENA DENGAN YG HIDUP ATAUPUN YG MATI YEK)

hu hu di satu pagi yang tenang... dua org sahabat sedang berbual sambil touch up kan diri.. tiba-tiba

A : erm, yg ko pakai tu ape?

B: oo ni.. namanye eyeliner... (sambill melukis kat kelopak mata)

A: ooo... (diam sekejap)

A: aaaa.. ni pulak dipanggil ape ( sambil menunjuk ke arah bibir B)

B : ni... ni dipanggil lipliner.... ( tiba-tiba muncul idea nak kenakan org)

B :... (diam sekejap).... haaa... ada satu lagi kalau nak cuba tp harga dia mahal sikitle...

A : apa dia tu?

B: PLUSLINER..... ( sambil senyum)

A: itu ape... campuran kedua-dua ke? ( maksudnye leh guna both mata & mulut) ko takde ke?

B : (sambil memegang perut yg keras akibat menahan ketawa) MANA ADE...

A : ngape ko gelak-gelak nie... (sambil buat muka pelik)

B: mana mampu nak beli... itukan syarikat bas PLUSLINER... he he he (ketawa berdekah-dekah)

A: iskh... jahatnye kenakan org pagi2.......

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP