pening pening pening....

23 August 2010

lama gak tak berblog... bukan malas tp kesibukan di bulan puasa... mana nak kejar siapkan keje psl on time nak balik.. nak masak... pastu sibuk pulak dgn preparation nak audit sirim.... Alhamdulilah semua selesai dah. mcm tahun lepas gak NO NCR.. just OFI... .. so hari ni aku leh tumpukan pada keje-keje finance aku balik.. dan leh le aku jenguk blog kengkawan .....

kejap je dah 13 ramadhan.... hari ni aku mmg dah tak leh pikir ape menu nak masak untuk berbuka hari ni... tahun lepas aku catit menu stp hari.. so just pusing balik jelah.. ape teringin ye????

p/s : hari ni aku sedih & kecik hati.. pepagi td dah fikir nak publish je dlm blog kesedihan aku.. tp bila aku dah meluahkan pd seseorang yg mmg "positive thinking'" .. aku terus rasa cam ok.. maleh nak pikir dah... maleh nak cari gaduh.... benda dah jadi kan.... ingat "THINK +VE"

2 comments:

☆ lieya latif ☆ August 23, 2010 at 3:13 PM  

betul tu lieza...kite wanita bekerja ni mmg kene kejar mase....mane nak masak....nak uruskan rumah.....opis lagi .......takpe2, buat mane yg dan.....

MaDaM LiEzA August 24, 2010 at 11:03 AM  

tu le... sampai naik mengah dibuatnyer... berbuka tu hb tak kisah kalau beli je.. tp perut & tekak lieza ni ngada-ngada .. nak masak sendiri... so terkejar-kejar le hari2....

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP