8 ogos 2006 ~~~ 8 ogos 2010

09 August 2010

semalam 8 ogos 2010, genap usia hero ku Muhammad Nur Faidhi b. Farizal 4 tahun. Tahun ni aku tak buat majlis ape-ape pun. plan mmg nak buat tapi kesihatan aku kurang mengizinkan. dah seminggu aku demam. tp ni kategori dah ok. makan pun dah lalu. nasib baik jumaat lepas aku dah buat sambutan kecil-kecilan di taska . jadile buat Faidhi sambut dengan kengkawan nye... Sempena besday dia ni... aku doa anak aku jadi insan yang soleh, mentaati perintah Allah, ... jadi anak yang baik... yang dengar cakap... dan boleh jadi seoarang abang yang boleh jadi contoh pada adik-adik dia nanti....




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

FAIDHI 4 BULAN

FAIDHI 4 TAHUN

1 comments:

☆ lieya latif ☆ August 9, 2010 at 11:33 AM  

selamat hari lahir faidhi.....moga menjadi anak yg sihat, bijak dan soleh....amin.....

comel kek tuh...mmg ben 10 laa menjadi pilihan boboy skrang kan heheeheh

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP