hijrah...

22 October 2010

poyo je kan.. mcm hijrah ape je... sebenarnye ni bg aku satu penghijrahan jugak.. aku ambik risiko gak .. yelah aku tak tahu sesuai ke tak dengan aku kan....he he.. penghijrahan yg aku maksudkan...

^^^^^

^^^^^

^^^^^

^^^^^

dulu aku pakai ni...

HADA LABO

tp tetiba tergerak nk cari sesuatu yang betoi2 yakin halal... mmgle produk ni takde alkohol tp dia tak penah kata disahkan halal 100% kan.. produk ni sebenarnya ok.. xde kesan tak baikle selama aku pakai...... Hada Labo ni lesen dr jepun tp dihasilkan di China.. so... setelah pikir .. aku tekad tukar ni

^^^^^

^^^^^

^^^^^^

CENTELLA WHITE dari HPA

tanpa was -was.. confirm HALAL!!!! dari HPA.. di samping disahkan halal ia juga sebagai tanda menyokong produk bumiputera kan.. he he...... aku dah pakai dlm 2 minggu.. so far bagus... ade perubahan positif... dan moga-moga makin cantik kulit aku.. ngeh ngeh ngeh...

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP