seronok ke ???

16 October 2010

lately ni aku tension betoi... dah bbrp mg tak ke mana.. idokle bermakna aku ni asyik nak kuar shopping then buang duit beli benda2 yg tak perlu.. weekends duk umah pun takpe janji HUBBY ku ade sekali .. ni dah brp kali ahad dia kena trn gak gi keje..
sampai dah takde masa utk aku & faidhi.. tak salahkan dia... aku faham.. kdg kesian tgk dia.. yang aku marah sgt dua ekor manusia yg
atas dia tu.. pandaile pulak tak mo dtg tgk pekerja sabtu ahad alasan family.. abih hubby aku tu takde anak bini ke...
sampai satu mlm tu anak aku siap ckp kat dia " ayah ni... asyik keje je" ms dgr anak aku ckp aku pun terkejut coz mmg tak sape ajar... mungkin dia pun dah rasa ayah dia jrg nagn dia kecuali ayah dia tidokan dia mlm smbl bercerita ( kdg dia yg cerita balik).... dan mandikan dia stp pagi... itu jelah waktu dia dapat beborak ngan ayah dia...
mlm td mak aku call ty plan esok.. psl dia tahu aku sabtu ahad suka berjalan.. bila aku ckp dh bbrp mg tak berjalan psl hubby keje.. ayat mak aku " takpelah dia keje, bukan pg mana2, adik ( pggln utk aku) jgnle marah dia.. sian dia penat cari duit... bukan utk org lain"
mmg x nafi seronok bila time dia dpt gaji tp on the same time rasa gak... duit byk (idokle byk mana.. bykle bg org cam kami ni hu hu hu) tp smpi takde masa berehat pun buatpe kan....
apepun aku dah ckp kat hubby.. sabtu ahad mg raya haji( raya haji hari rabu kan?) aku nak blk ipoh gak.. psl NG dah memanggil ha ha ha ha.......

p/s : sape tahu NG tu faham2 le.. sape tak tahu Ng tu kedai favourite aku ngeh ngeh ngeh

bwh ni gmbr otw ms trn kl ari tu .. hubby nak gi beli kasut idaman dia kat bangsar village.. aku pun sempat rembat sepasang kasut...

hero aku


sibuk menelek GPS..
manusia plg susah nak bergambar
budak gediks
ni je hasil rembatan hari tu ( ayah kata sorang satu je) he he he

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP