faidhi & tadika

06 January 2011

start 3 januari 2010 ari tu faidhi dah mula tadika. Alhamdulilah ok je siap halau aku suh balik .. so aku antar je peluk cium... ngintai2 dia nmpk terus halau so aku blah le terus blk opis... mungkin psl dr kecik dah ke taska so takde masalah.. bg dia yg penting ade geng dia...cuma keadaan di kelas transit agak kelam kabut psl lagi satu pengasuh belum lapor diri... janji 3 jan 2011 dia dah masuk.. sian ku tgk atiqah ( pengasuh) nak kawal bebudak tu....

muka kat borang... ha ha ha

ngah makan kat dewan makan tadika.. ( TQ yana tlg snapkan, kena minta tlg ko .. kang nmpk aku dia halau lagi)


kat kelas transit nak gi mandi

ari pertama pakai uniform (hari ke 3 tadika)

ari pertama pakai baju PJ ( hari ke 4 tadika)


2 comments:

amataresu January 6, 2011 at 7:21 PM  

mulut sama...idung pun sama...mmg anak mak >_<

MaDaM LiEzA January 10, 2011 at 11:36 AM  

ha ha ha acuan sama... mulut pot pet pun sebijik tau..sekarang aku & hubby selalu kena leter dengan dia...

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP