kami serupa... ku suka...

04 January 2011


kami serupa ... tangan mama zura, kaki fifi, tangan ibu lieza ( Faidhi sayang maaf ye.. lelaki haram pakai.. kalau boleh awal2 faidhi jengah dunia ni ibu & tok dah bg kan...tp tok bagi $$$ sebagai ganti kan????)

aku ni kan mmg antu ni... so aritu aku paksarela mama zura ..sekali dia setuju siap joinkan fifi.. ala beli yg kecik je buat ngada-ngada.. uabt stress le katakan........cuma yana aku racun gak tp racun kurang berkesan ... kawan membawa perut byk lagi dia kena pikir.. lepas ni ye yana.. kalau kuar baby girl kita samakan semua ha ha ha ....layan aku mmg korang giler.....


p/s : k anis, nak kata lieza gile... mmg i gile ha ha ha

2 comments:

Raja Radiah January 7, 2011 at 9:44 AM  

salam..huhu..sama patern cam rantai leher dan rantai tangan E-in yang baru...

MaDaM LiEzA January 10, 2011 at 11:41 AM  

ye ke? ha ha leh ajak E-in amik gmbr sekali...

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP