I'm Yourss 1st Contest: Do I Look Gorgeous In A Kebaya?

19 May 2011

SALAM SEMUA..... he he setelah timbang tara, kilo, kati.. (malu giler nak join....) akhirnye aku join contest ni... punca utama kerana aku mmg peminat kebaya.... kat umah ade satu almari khas utk kebaya-kebaya aku je.... so aku sgtle teruja nak join contest ni.......

I'm Yourss 1st Contest: Do I Look Gorgeous In A Kebaya?


apatah lagi melihat hadiah yg begitu comel & cute sekali...... leh tambah collection fm kat fridge umah aku....

kot2 ade rezeki .... dapat lak ni... tuah ayam nampak di kaki ... tuah riezalieza... neena gorjes gonjeng yg bagi he he he he


so aku mempertaruhkan gambar ni pasal ni kebaya terbaru aku tempah... kain nye hadiah dari mak aku... dia kata ni corak terkini kebaya dari indon.... gambar ni aku amik kat opis baru-baru ni KHAS UNTUK JOIN CONTEST NEENA ni...



aku kan susah bergambar... so thanx & nak tag LIANA kerana jadi jurugambar .. meh le join contest ni... he he he


ni gambar kebaya tu dari depan... kalau neena nak tgk corak penuh kebaya tu he he he he




2 comments:

liana May 19, 2011 at 3:31 PM  

ala x der gambar pakai kebaya la...nak pakai skang semua ketat...

NeenaAnuar May 19, 2011 at 10:22 PM  

thanks dear coz sudi joint my contest yg tak seberapa tuu.. kite sama2 peminat kebaya yer.. hehe.. so good luck to you and all the best yea! ;)

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP