sambung daa....

30 November 2007

selamat pagi.... ni sebenarnye sambungan smlm...huhuhu.. leh main sambung-sambung lak...
berbalik ps cite besday aku... aku rasa aku penah celebrate besday aku plg meriah pun thn 2000.. masa tu umur aku baru 18.. swett 18th katakan.. ingat lagi masa tu ramai betul yg dtg... makanan pun leh thn... melayang gak duit tp takpe berbaloi coz hadiah pun byk.. dan yg penting meriah...yg tak tahan masa tu berlaku lak masam muka, berpaling muka.. aku le pandai2 ajak semua rupanye walaupun dah ex-ex tp ade gak perasaan jealous sama sendiri.. yang nyata tak semua tu menjadi ngan aku... x last hubby aku sekarang bukanlah antara yg hadir masa parti tu.. apepun hubby aku tetap the best antara semua tu... aku bersyukur dia adalah jodohku. ehh dah melalut lak...

mg lepas balik ipoh.. coz aku ade interbiu kat JPN perak.. kalau dapat.. Alhamdulilah coz dptle aku tggl sekali ngan hubby. ade le rupa org berkeluarga. ahad nye ke Gunung Lang.. coz kawan hubby aku ni baru nak berjinak-jinak ngan dunia 'photographer' ni. so.. family, dia ngan family aku jdle model tak bergaji.. yg plg suka bergambar tentulah anak aku nagn anaknye (azim). dah cam model kanak-kanak lak. bila dipikirkan.. sape yg kena ambik gmbr model kanak2 sure penat giler.. mana taknye dengan nak kejar lagi, nak bagi diaorang tak bergerak sebelum snap lagi... pening-pening... x last ade le gmbr2 yg dia dah bg aku , aku tempek kat bwh nie...

my happy family

Faidhi

Faidhi ngan Hassan Azim

p/s : jan, kalau perlukan model tak bergaji lagi, jgn lupe calling-calling je kami... :-)




0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP