CnY 2008

15 February 2008

cuti CNY ari tu aku sekeluarga gi jalan-jalan ke Melaka. Kat sana plan bertemu dengan family abg rahman dari singapore. ekceli kitaorang saja nak temukan jijah ngan koji. kesian kat dia lama tak jumpe abg aku. abg aku dah keje kat singapore so wife dia jijah ni stay kat ipoh lagi ngan parent aku. dah pueh pusing-pusing kitaorang gerak ke Jelai , neg sembilan menuju ke rumah Acik Ihai. Plan nak tido sana. sampai je rupanye acik aku ngah buat preparation untuk kenduri doa selamat. so ape lagi kitaorang dijamu ngan lauk-pauk yang buat berpeluh tp 3-4 kali le tambah.
jumaat petang pas solat jumaat bertolak balik ke ipoh.

p/s : nanti aku tempek gambar-gambarnye coz aku ngah tunggu email gambar tu dr abg rahman.

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP