PuAsA gAnTi.. Ops!!!!!shhhhhhh!!!!!

19 February 2008

Lain mcm lak tajuk kali ni. Smlm aku & zu puasa, biasale bg menggantikan puasa ramadhan lepas yg terpaksa ditinggalkan atas sebab-sebab yang tak dpt dielakkan.. he he he..ramadhan tahun ini akan disambut awal september ( InsyaAllah) so kenale ganti cepat-cepat takut kelam kabut di saat-saat akhir nanti. so kat bwh ni adele aku letakkan gmbr-gmbr menu berbuka semalam.


udang masak sweet sour

sawi rebus telur

ayam goreng tepung
masak lemak labu

pas masak untuk berbuka tengok baru pukul 7.oopm so sempatle aku buat kek batik (biskut merry) boleh bw ke opis.
kek batik

so.. lepas berbuka.. solat.. basuh kain... rasa cam teringin lagi nak kudap-kudap so aku masak lak mee bandung. ekceli aku msk lebih nak bg kat jiran sebelah. lupe lak nak snap gambornye.. so aku sempat snap gambo mee bandung yg aku buat lebih sikit lagi untuk Faidhi.


mee bandung khas buat Faidhi

kek batik selepas dipotong
bekalan ke opis


yang ini lak kek batik bekalan Faidhi ke Taska

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP