WeEkEnDs......................

31 March 2008

tak tahu nak letak entry tajuk ape so aku bedal je tajuk tu.. cite pun takde yg menarik just ank tempek gmbr. cuti ari tu aku saje buat ayam percik. resepi aku dapat dr kad resepi yang ade diletak dlm pek pampers. mula buat cam tak jadi.. bila dah siap bg hb rasa dia kata "fuh leh layan, cuma lagi terangkat kalau dibakar atas bara api" manale aku nak cari bara api nak panggang kat apartment tu.. kang ade lak apartment yg hnagus terbakar,,, he he.. so aku panggang dlm oven je.. yg pasti kuah tu leh layan . balik ipoh nanti cuba buat lagi leh le panggang betul2 atas bara. yg si azura lak.. siap kata rasa cam ayam percik ayamas... ade ke patut??? ape-ape jelah.. layan je....

ayam percik versi Lieza
sambal tumis sotong
sayur tumis

itule menu aku yg tak berapa terror nak masak tp sibuk nak tempek gak dlm blogs ni..

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP