Angin Kus-kus....

17 April 2008

he he mlm td angin kus-kus ku datang lagi.. aku gatal2 cuba buat muffin. tp aku adjust buat muffin neslo+chocolate chip. dahle tak terror beani2 lak ubah jadi muffin neslo. coz aku ni bab masakan ni yang ala-ala melayu & tradisional gi tu yang aku biasa buat. Bila bab nak buat yg western2 ni mulale aku gelabah dan tak berani. Thanx a zillion to my bos K'anis coz dia selalu suh aku cuba je buat..
angin nak buat kali ni pun coz seronok tgk muffin, tart,kek, etc yang dia buat semua nye sedap dan cantik. so mlm td aku pun mulale operasi membuatnye. kejap je rupanye buat muffin ni. tgk rupa leh le tahan tp rasa .. he he no komen..
so pepagi ni aku bwle utk dirasa kengkawan opis dan juga utk pakar rasa dan bg komen.. nasib baik komennye membuat aku lebih semangat untuk terus buat lagi lepas ni.. mungkin cuba yang lain lak. coz dulu masa first time buat kek coklat pun atas sokongan moral k anis...


muffin yg br dikuarkan dr tray
muffin utk di'test' oleh pakar Mrs Azizi

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP