nak buh tajuk ape ni???? HENTAM SAJALAH LABU...

28 May 2008

ekceli aku mmg maleh giler nak update blog... tp disebabkan ari ni aku ngantuk giler coz aku jd penunggu opis ari ni (tggl sorang) aku pun carile jln agar mata ni tak pejam..... ditambah lak aku bengang + nak muntah masa lunch td... camni citernye... mcm biasale bila time lunch ni aku ngan azura gi le medan. ari ni menu aku bihun sup pasal pg td aku nak bedal nasi kerabu... tengah aku layan baik punye.. tiba-tiba selera aku tersentap.. satu bau sudah menusuk hidung aku.. Sesape yg kenal aku mmg tahule yg AKU NI MMG SENSITIF GILER BAB BAU2 YANG TAK MENYENANGKAN NI..... sekali aku pandang ke kanan... adele 2 org mamat ni berlainan bangsa. yg sorang ni dia punye bau bdn.. pphewsssssss... buat aku patah selera.. aku paham dgn pekerjaan kita yg berbeza ( means ade keje yg guna tenaga so byk peluh yg akan kuar) dan aku langsung tak niat nak perkecilkan sesape.. tp yg aku angin sesangat.. NGAPELAH KO GI LIPAT LENGAN BAJU KO YG ELOK2 DAH PENDEK TAKAT SIKU TU SMPI KE BAHU.. APE KE JADAHNYE??????? itule yg menyebabkan bau yg menyengat tu kuar........... pengajarannye utk pastikan kita pun tak jd camtu.. bila rasa dah over berpeluh tyle kengkawan kita yg rapat adakah bau kita tu dah mengganggu mereka...


0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP