BENGANG!!!!!!!!!!!!!! TAHAP GABAN @#$@%%!@@

25 August 2008

faidhi kena demam pelentong.. tp bukan itu yang aku bengangkan. Yang aku plg bengangkan punca pelentong yg mmg dah dijangka dr awal... Sipolan ni kan dia dah tahu anak dia kena demam pelentong tp still gak dia gi antar kat taska tu. yg aku pelik diaoarang leh terima je.. aku dapat tahu pun bila dah 4 hari berturut budak tu dihantar dan mangsa pertama jangkitan adalah zulaikha.. aku tahu pun bila mama si zulaika ni call aku bising2. bila aku gi taska rupanye aku tgk mmg budak tu tak baik lagi still bernanah pun ade... ngamukle aku.. bila ditanya pengasuh kata mak dia degil dah sound tak nak terima pun dia terus tinggal gak anak dia.. kenapa korang tak inform parents lain supaya leh kitaorang BASUH mak budak tu... so ptg tu gak aku ank call mak budak tu taska x bg diaorang kata diaorang akan setelkan.. mmg pun keesokan hari aku tg mmg mak budak tu dah tak antar anak dia... tp berbaloi ke dah brp org yg jangkit... dan Ahadnye (24/8/08) aku tgk badan faidhi dah ade bintik yg naik... terus le aku bw ke klinik confirm kena chicken pox..... angin betoi aku.. yang kita ni punyele nak elak ambik suntikan le... kesimpulannye budak tu mmg tak bersalah tp maknye TAKDE OTAK..... PENTINGKAN DIRI...

P/S : DIA NI ORG YG SAMA YG AKU CITE DULU YG PARK KETA SUKAHATI DIA, PAKAI BAJU ANAK AKU TAK BASUH... SO SKRG MMG NYATA DIA NI ..... ( lu pikirle sendiri)

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP