PHOTO TAG

30 January 2009

The rule: Use Google Image to search the answers to the questions below.Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer. After that tag 7 people.

The Age of Next Birthday
kalau nak tahu korang kena le search sendiri yek!!!!

Kalau korang nak tahu kena le search sendiri yek
Place I'd like to travel

Aku teringin sangat nak ke Disneyland kat Paris tapi kalau tak leh sgt mana2 pun leh le janji ala-ala Disneyland


A favourite place

Aku suka jalan-jalan kat shopping complex dan perabihkan duit yg tak berapa nak banyak ni... hu hu

aku suka gi stadium.. rasa syok je... ( tp bila ade games le)

A favourite food


aku ni antu laksa tp assam laksa & laksa utara je ... yg lain tak leh layan....

A Favourite Thing

ni le dua kedai yg wajib aku singgah kalau dah nampak.. he he beli ke tak itu lain cerita.... yg pasti leh hilang pening kepala kalau cuci mata dengan ni semua...



Nickname i had

hu hu ni gelaran org beri dari dulu bukan syok sendiri yekk (COMEL)
favourite Colour
biru... semua jenis biru
Name of my love
nak buh semua so aku simpulkan semua sekali, my hubby, my son, parents & family

A hobby

aku mmg suka tgk games bolasepak ekspecially world cup tp tu 4 thn sekali so selalunye aku layan tempatan punye ( anak Malaysia)
aku mmg suka sangat memasak kemudian bagi org makan.. mangsa yg selalu kena hb aku dan azura
A Bad Habit

aku ni selalunye baran... bertempat tapi sekali-sekala tersasar tak bertempat... hu hu
My Wishlist

hope dapat tambah anak... kalau boleh nak baby girl lak....moga Allah panjangkan umur kami semua ( aku, hb, buchuk aku, parents aku, keluarga)

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP