(entry basi)... aku dah dapat...

29 May 2009

tajuk selingan tu pasai cite ni patut aku tepek dah lama... tp bila sindrom "M" melanda... biasale nak menaip punyele malas... diatambah lagi skrg kat opis ni tahap bizi yg buat kepala otak aku rasa nak berkecai.... kadang-kadang smpi tahap nak jerit psl tak tahu nak pulun buat kej mana yg dulu.. hu hu... kita tinggalkan dulu cite keje tu

sebenarnye aku nak tepek gmbr anak aku... ari tu kan aku duk beria nak beli kan si faidhi kasut boya tp takut tak muat... tp sebab kerakusan aku yg nak gak.. aku beli gak... hu hu bila smpi.. nampak dah mcm besar..... tp bila balik petang aku sarung je kat aki hero aku tu.. jeng jeng.. mua2 rupanye... aku tak sedar anak jantan aku dah makin membesar.. so kita layanzzz... gmbr dia..


p/s : kebetulan lak baju dia sedondon hari tu (oren & biru)




2 comments:

farizatul shuhana June 12, 2009 at 5:33 PM  

cutenye faidhi pki kasut boya tu...color oren lg..zafira pn nk beli gak la, tp yg feminin ckit la :)

MaDaM LiEzA June 15, 2009 at 4:48 PM  

beli tau... yg girls punye lagi kiut miut... sure seronok zafira pakai... cun

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP