SELAMAT HARI IBU

12 May 2009

hu hu seronoknye hari ibu tahun ni.. tahu pasal ape... hu hu pasal utk julung kali aku dapat something dr Muhammad Nur Faidhi he he anak kesayangan aku tu.. baru nak masuk 3 thn bulan ogos ni... terima kasih buat cikgu & pengasuh faidhi yang sama-sama buat benda ni.. Kalau anak aku je buat confirm jadi benda lain he he he.. apepun aku cukup suka .... cukup tersentuh...

3 comments:

ai May 12, 2009 at 3:51 PM  

alolooooooooo....

mmg banggakan rasa?? huhuhu..aku pon sama gak..best!

~lieza, aku amik gak kasut tu wei. takpe arr besar skit..aku nk jugak la..ngeeeeeeee :P

MaDaM LiEzA May 13, 2009 at 11:39 AM  

bangga tahap cipan.. rasa cam kad tu kad plg cantik kat dunia.. wakakaka...

pikir cam nak rembat gak.. simpan samapi muat he he...

☆ lieya latif ☆ May 14, 2009 at 9:37 PM  

lieza, thanks for your info, lik keje tadi terus lieya gi guardian cari oral aid tu....dah tak tahan dah ni, rase nak cepat jek baik....bygkan nak minum air pun sakit dahle lieya jenis tak leh tahan sakit sikit heheheheheh...

wah, comel nye hasil kerja faidhi....terharu tu kalo leiya dpt camni.....comel sangat kad tu.....secomel budak yg buat kad tu hehehehehhe.....

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP