Dugaan di bulan ramadhan....

02 September 2009

Sabtu tu ngah aku syok layan tv ngan faidhi, tiba hb call

"cayang, ade berita tak baikle"
"ha.. apa dia.. abg kena ot ke merdeka? ( ade ke itu aku pikir tak baik he he coz aku plan nak blk ipoh)"
" takle.. ni cermin depan keta kiat pecah...ms abg otw gi keje pg td"
pastu bla bla bla.....

waa tensionnye.. tp ape nak buat kan dah jadi so kena terima sebagai ujian... so thari tu aku nagn faidhi gigihle ke rawang tgk keta kat workshop dah... tp ptg tu tetap gigih balik ipoh....



ni le rupanye setelah dipecahkan terus oleh cina workskop tu, hb kata sib baik ms meletup tu tak berderai cuma retak berjuta

ni dah siap.... so haruslah disediakan ongkosnya

hb yang tension

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP