REKOD KU TERCALAR AKHIRNYE....

17 September 2009

rekod ape?? he he rekod menu berbuka le.. sepanjang ramadhan ni hari-hari ALhamdulilah aku dpt masak walaupun lauk simple je.. ingatkan nak kekal le smpi abis ramadhan.. tp smlm akhirnye tercalar.. hu hu bukan psl maleh tp masa tak menginzinkan... semalam aku kena antarkan si azura.. dia dah nak blk johor tp bukanle ngantor smpi ke johor kan.. aku ngantor ke uamh org yg dia tumpang tu je... tp psl bertolak dlm area kul 6 so aku rasa tak sempat.. kang aku msk dulu kang.. lambat lak antar dia,,, kalau aku antar kang balik for sure tak sempat dah.. so last2 aku redha el mebeli lauk kat pasar ramadhan... hu hu .. tp takpelah dah nak raya pun... tp aku kan pastikan berbuka mlm ni dan sehingga last ramadhan aku masak balik... br pueh hati ha ha ha

eh lupe ari sebelum tu pun tak masak psl azura berbesar hati nak belanja berbuka di dusun bay.. so layan je pic masa berbuka kalau nak bc psl n3 nasi ayam aku tu klik sini ha ha ha







0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP