entry basi 1

22 October 2009

saje aku tepek tajuk tu so senang cikit.. kan aku agak lama tak update blog.. malas tahap gaban ditambah lak ngan keje-keje opis yang bertambah... syawal baru je melabuhkan tirai.. so sepanjang syawal tu ade le gambar2 yang aku nak kongsi...

kat bwh ni gmbr-gmbr masa buat kek kat umah k anis.. k anis terima tempahan cup cakes dari PEWARIS sempena majlis hari lahir & jamuan raya.. so aku, liana, zura ngan k ina.. pegile tlg jadi bibik he he he... aku ape lagi menggunakan kerastanagn aku utk decorate kek tu.. itupun ngetar gak memula tp jadik gak hasil tunjuk ajar sifu aneez.....




khusyuk giler ... mengetar2 ha ha ha

itu dia bibik bik k anis



abaikan tudung ku yg dah senget tu ye,,,
ni minah pembungkusan ye

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP