gambar raya? yilexxxx... yang ada.....

07 October 2009

tgk blog org lain semua havov cite psl raya.. aku lak patutle takde mood nak bercerita .. sebabnye :

  • aku lupe langsung bw balik kamera
  • hb aku pg raya di kat kg behrang.. aku lak kat ipoh.. kira ptg raya br dpt jumpe ( salam raya)
  • tup tup 30/9 tu hb aku eksiden .. motor langgar daa.. kebetulan sgt kat jln yg sama cermin keta pecah ari tu. pobia betoile nak lalu jln tu lagi..
so mmg mood nak bercerita hilang langsung. tp aku anggap ni semua dugaan







p/s ; patut syarikat beras tu kena bg komisyen psl secara tak lgsg terpromote beras jenama tu.. ekceli aku biasa pakai beras lain tp ms nak beli tu abih so aku rembat le beras ni..

1 comments:

Mama Qaseh October 8, 2009 at 3:58 PM  

nasib baik ko xde ape2 eh..

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP