REVIEW SEHATI BERDANSA 3

29 December 2009


SAZZY & NASH... korang tetap juara bg aku...

hu hu tetiba aku nak buat review psl sehati berdansa lak.. bukan ape.. aku mmg suka tgk.. dari musim pertama lagi... SB1 & SB2 pemenangnye mmg seperti yang dijangka coz mmg layak....tp kali ni punye mmg pemenangnye amat MENGECEWAKAN ... walaupun dr awal mmg aku dah jangka.. kalau depa ni msk final confirm depa menang... psl ape??? sendiri mau ingatle.... tp lantakle... bagi aku pasangan Sazzy adalah juara coz mmg depa menari dah mcm penari profesional... depa punye tarian pun cantik dan kreatif ...takle mcm psgn tu keras je... alasan psl baru melahirkan anak... erm... entahle.. yang pasti astro kenale cr jln.. aku rasa tak sesuai 100% undian digunakan untuk final ni... kalau terus camni... nampak gayanye aku akan tarik dirile sbg salah seorang peminat SB....

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP