menu ahad.. menu malas...

17 May 2010

smlm aku mmg malas nak masak.. pepagi aku ajak hubby breakfast kat luar.. coz aku rasa sejak hubby duk sekali nagn aku ni.. tak penah lagi breakfast hari cuti kat luar... thari lak aku ty hubby dia request nak nasi minyak... lauknye dia tak kisah.. so aku buat je nasi minyak ngan ayam kukus black pepper, sos cicah, dan ulam timun & salad.. ayam ni aku main suka hati aku je... sib baik hubby kata sedap... dia suh buat lagi..... hubby lak ptg tu dah bergerak ke genting tgk konsert deep purple...

1 comments:

☆ lieya latif ☆ May 17, 2010 at 3:48 PM  

fuh!!! nampak mmg sgt sedap.....ayam tu lieya suke tu....mmg nampak sedap tuh.....husben dah suruh buat lagi tu maknenye menjadi lak tu....heheeheh

lieya ni tak penah lagi buat nasi minyak....mkn nasi minyak kenduri selalu laaa keh keh keh

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP