perhimpunan penjawat awam

26 May 2010

cite ni patutnye publish dr mg lepas.. coz pegi pun masa 14 mei ... tp sebab tak bw camera so kena tunggu ihsan org le nak dpt gambar he he he.. gmbr kat hp pun maleh nak ambik kan.. perhimpunan kali ni mmg ramai giler sampai ade yg duk kat tangga. .. bila pg ape yg buat aku kagum yelah masa tgk Tn Hj Omar Osman Presiden Cuepacs yg juga seorang kakitangan sokongan duduk hanya berdua di pentas bersama PM kita.. apatah lagi masa tgk beliau bagi ucapan. bukan ape. tgk seorang kakitangan sokongan ( lepas ni nama kakitangan sokongan.. KUMPULAN PEGAWAI PELAKSANA) boleh bg ucapan yg begitu bersemangat di hadapan PM, TPM.. menteri-menteri dll org kenamaan yang lain... tu psl aku bengang bila ade suara-suara yang mempersoalkan siapa beliau sehingga berani bersuara pada org2 atasan?? sedangkan patutnye diaorang ni sedar.. kenaikan gaji mereka tu pun..... sape yg minta.... kalau bukan dia ni..so kepada mereka-mereka yg duk di atas... kena ingat org bawahan ni le byk jlnkan keje korang ye.. so jgn sesekali memperlekehkan atau rasa org bawahan ni tiada kepentingan... dlm sesebuah organisasi semua penting dan memainkan peranan memasing....











1 comments:

☆ lieya latif ☆ May 26, 2010 at 3:12 PM  

WAH BAGUS NIE.... boleh naik kan isu demi memertabatkan penjawat awam cewaaaaahh heheeheheh...

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP