hu hu tak sabar...

04 March 2011


kalau takde ape.. awal April ni InsyaAllah aku dapat le jejakkan kaki di kota kinabalu sabah, berjaya grab airasia punye promotion tu.. plg berjaya memujuk hubby pegi... hubby tu jenis susah nak cuti tapi apakan daya kena le cuti ikut kepala otak bini dia ni.. psl aku dah siap pesan.. kalau tak jadi ni byr balik 2x ganda duit flight ni...

2 comments:

Puan ApasH March 4, 2011 at 4:06 PM  

Aku pon sempat grab promotion Air asia utk ke Langkawi. Supposed gi awal April. Tapi xde rezeki ke sana. Rezeki nak timang anak lg rupenyer. Hangus RM..xde sape nak ganti 2x ganda...hahahaha

MaDaM LiEzA March 7, 2011 at 11:30 AM  

takpe arr.. ko dah dapat ganti.. ganti yang tak ternilai..... adik si Qaseh tu... aku ntah bila ... doa-doakan ye...

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP