ok ke?

24 March 2011

so kengkawan ok ke?


ekceli aku dah post dah gmbr ni dlm pesbuk aku..t p saje nak share ngan rakan di blog.. aku ni mmg jenis tak suka berselendang/shawl yg beli2 melilit kepala.. apatah lagi yg nak di'pin' di kepala.. rasa semacam & tak selesa... lagi satu aku rasa muka aku dah macam bola le...tp ade sekali tu budak opis aku a.k.a protege aku. si eina ni beli kat opis sebelah so dia suh aku cuba.. dia kata tak yah pin kepala.. so sebab tak yah pin kepala aku setuju.. rupanye mmg senang.. siap aku cuma guna 1 pin sahaja.. yg penting selesa.... so aku beli le gak.. & rasa lepas ni nak cuba pakai lagi... psl muka kurang nmpk bulat.. pastu husband pun kata ok... nampak sedikit lagi muda.. ha ha ha ha

2 comments:

-: Fara_Lan :- March 24, 2011 at 9:55 PM  

macammana ko buat tu mcm senang je.. kalo aku dah bukan aje 3.. 4 ke 5 pin gamaknye

MaDaM LiEzA March 26, 2011 at 8:17 PM  

he he entahle... dulu pun sblm cuba ingat mahu ekna pakai 6-7pin tu yg tak minat.. rupanye satu je itu pun bwh dagu ye... he he cuba ko pakai... rasa boleh je satu pin..

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP