mcm ni ke rasanye???

01 April 2011

sejak aku mula didatangi sang bulan tu... inile kali pertama aku diserang sakit yang menggila kat bahagian EN RAHIM tu... selama ni bila org duk cerita psl senggugut.. jenuh aku duk pikir sakit sgt ke... tapi dari segi positifnya.... aku dapat rasakan kasih syg hubby aku.. sape yg kenal hubby aku tahule yg dia amatlah tidak romantik.. so jgn haraple.. nak dpt ape2 surprise ke @ nak jln berpimpingan tangan ke,, nak peluk ketika bergambar ke... smpi ade kala aku terpikir dia ni mmg tak brp sayang kat aku ke... tp rupanye....
kali pertama aku lihat pengorbanan dia masa aku lepas bersalin Faidhi dulu... mlm td lagi sekali aku dpt lihat rupa sebenar dia... kesian dia tak tido mlm menggosok, mengurut, menungku perut ku... jenuh aku suh dia tido... tapi tak dipedulikan... dia duk pujuk ajak aku ke klinik.. tp aku tak mo psl aku tahu ni semua simptom cik bulan... dia agak risau psl satu lagi bermain di fikiran dia seandainya bukan cik bulan.. tp ade sesuatu berlaku.. maklumle cik bulan dtg lewat 5 hari dr sepatutnya... lepas tu pulak aku sakit menggila.. dah mcm contraction nak beranak...hu hu tp aku pujuk hati.. ni cik bulan yesss pasti cik bulan......

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP