CUTI RAYA QURBAN...

26 December 2007

seperti biasa cuti raya tak kemana... just ke rumah mak aku ngan mertua.. coz dekat-dekat je.. malam tu kat umah mertua buat "bbq".. diketuai oleh abg long (biras aku) sbg pembakar.. asst. nye hubby aku le.., k'long ( kakak ipar aku) selaku ketua chef), k ngah(kakak ipar aku) jadi pengasuh kepada anak2 sedaranye... aku lak jadi semua.. ikut dan je (kata org utara)malam tu berpeluh-peluh le kitaorang mengipas... dan juga melantak.. sedap hingga menjilat jari kaki.. huhuhu....
kat bawah ni gmbr-gmbr budak2 tu yg sibuk berposing.. sampai aku lupe ambik gmbr kitaorang yg dah bermandi peluh tu..


faidhi @adeq pedy ngan damiya @ (kak yong)

damiya (k yong) , faidhi (adeq pedy), arissa (k ngah)

angkat kaki!

angkat kaki bersama!!!!!!!

angkat tangan!!!

bye!!!!!!!!!

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP