HuJuNg MiNgGu Di IpOh....

03 December 2007

Lawak betul bunyi tajuknye. Bukan ape mg ni angin rajin utk mencoret di blog ni. so cuti minggu pun sempat nak cite ngan tempekkan gmbr kat blog ni.. Mg ni balik ipoh.. dengan zura sekali aku angkut. so.. bila zura dah dtg sekali ni.. mulale plan nak ke mana coz kesian lak si minah tu nanti boring lak dia terperuk je kat umah aku tu.
SO pepagi sabtu tu dah plan nak ke JJ cari ape yg patut. atau lebih senang kata nak buang duit. Bab nak memperabihkan duit ni serah je kat aku, sure terror. sampai je JJ awal lagi so bykle gak parking tak yah aku pening kepala nak pusing2 cari makan.


Umi Zura ngan Faidhi

sampai je terus le tuju ke theme park JJ. si kecik tu belum ape2 dah sengih2.. tgkle aksi2nye ni...

Naik kuda

tunggang kuda

ngan beruang koala

sebelum sampai ke theme park tu sempena krismas ni JJ ade buat stage utk pertunjukan.. so sempatlah berposing jap kat situ


iskh.. si kecik nak lari lak

gambar blur... camerawoman nak terkucir....

he!he! gmbr ni saje aku edit buat frame coz ade budak nyelit lak ms nak snap tu...

p/s : zu.. nasib baik aku tak leh nak snap gmbr ko naik basikal terbang tu (aku senak perut gelak tgk ko ngayuh basikal tu) .. kalau tak dah lama aku tempek kat sini.

pas dah puas bergambor barule shopping sikit2.. pastu dah nak kena balik coz nanti Tok&Tokwan si Faidhi nak dtg. lgpun ayah Faidhi kul 5 dah abih keje ni... mlm nanti kita sambung lak yek.. coz mlm nye plan nak ke Fun fair saje bw si kecik coz dia tak penah pegi lagi.

mlmnye gerak le ke fun -fair tu.. tp gmbr tak snap khusyuk melayan + join si kecik main.

Pagi ahadnye tak ke mana.. coz nak berurut d umah mertua, bdn ni dah ngalahkan org tua.. asyik lenguh2 je.. ni le byk sgt minum ais..

Yeah aktiviti petang kita ke Padang Polo...


faidhi yg seronok bebas berlari


lari.. ibu dah kejar!!!



aik.. mana lak ibu ni dah penat ke???



ayah berjaya menangkap akhirnya...



ayah & faidhi yg kepenatan

1 comments:

Anonymous December 4, 2007 at 2:28 PM  

hehehhe...faidhi..sonok ye...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP