cuti new year ( post pertama utk TAHUN 2008)

04 January 2008

SeLaMaT tAhUn BaRu!!!!!!!!!!!!!!! cepat masa berlalu. kejap je dah masuk tahun 2008. sedar tak sedar dah hampir 6 thn aku berkhidmat kat upsi nie. tahun ni aku & abg bakal sambut anniversary yg ke 5. cam tak caya dah hampir 5 thn layari kehidupan rumahtangga nie. mungkin pasal aku duk asing so tak terasa sangat. rasa cam baru setahun dua je mendirikan rumahtangga. ari tu aku ade app ngan GH so.. aku ambik cuti direct terus ngan cuti tahun baru. so aktiviti kali ni ke Zoo Taiping.. mula ingat nak ke night safari tp bila memikirkan si kecik tu masih kecik so tak sesuai nak bawa malam2 camtu....


depan zoo taiping

ayah & faidhi

ibu & faidhi

faidhi & umi zura

ntah lupe namanye.. siamang putih kot

chimpanzi yg pening utang keliling pinggang

beruang yg duk pikir camner nak terjun

gajah yg suka menari

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP