19 nov itu birthday aku...

30 November 2009



19 nov yg lepas adalah hari birthday aku... cite besday sendiri pun x sempat nak upload .. nmpk sgt malas giler kan.. aku bukan blogger tegar...ha ha ha ha.. apepun aku nak wish happy birthday utk diri aku sendiri... sempena besday aku ni aku doa sgt

  • Allah panjangkan umur & murah rezeki abah, mak, pak & mak mertua aku, hb aku, anak aku dan of coz lah aku sendiri
  • harap abah emak, mertua cepat dapat gi menunaikan haji
  • aku nak beranak lagi utk hb aku
  • moga aku menjadi hamba Allah, isteri, anak dan ibu yg baik utk anak-anak aku ... amin
ikutkan byk lagi le.. tp sebab dah terlepas pun kan... tak lupe... aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada semua yg wish ekspecially staf BPAQ yang celebrate utk aku... tima kasih ye k anis buatkan kek yg sedap bangat tu.... tima kasih yana ngan k anis belanja semua sempena APC yang diterima...he he he... ekceli 20hb tu besday syima lak... budak praktikal kat opis aku ni.. so kitaoarang potong kek sesama ye...

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP