KONVOKESYEN TASKA UPSI 2009

30 November 2009

Seronok jadi budak-budak zaman sekarang. kecik-kecik pun dah merasa konvo.. pakai jubah le... taska upsi buat konvo utk budak-budak kelas 4 tahun. so faidhi masih kat kelas 3 tahun .. jadinye kelas ni buat persembahan utk konvo kakak dan abg kelas 4 thn yg akan konvo tu.. he he he kelas faidhi buat persembahan nyanyian lagu alif ba ta... aku ni dr awal agak susah nak snap pic dia coz dr awal dia dah pesan kat aku... "ibu nak tgk ad nanti ibu tutup mata tau" alahai sayang camner le ibu nak tgk kalau tutup mata.... so nak tak nak aku terpaksa le jd cam penyamun curi-curi hendap ambik gmbr dia ms persembahan tu... mcm paparazzi je rasanye.. bukan ape kang dia tgk muka aku... mau dia bantai terjun terus lompat dr pentas tu... ( anak aku ni mmg tak nak aku tgk ape aktiviti dia di kelas atau ketika bersama kawan2( sebenarnye tak leh salah dia juga. coz ms aku dulu pun camtu... aku selalu pesan kat abah nagn emak jgn sesekali dtg ms persembahan ( ms tu pggl HARI PENYAMPAIAN HADIAH) atau hr sukan ekspecially kalau aku ade msk ape2 acara.. pelik akn.. org lain nak sgt ibu bapa dtg bg sokongan tp aku tidak.. yg aku bg cuma ms aku darjah 6 konon last ek rendah le kira taknak hampakan mak abah coz nak tgk anak dia menang dlm lumba lari...... pastu ms aku tingaktan 5.. sek teknik.. ms tu suakn buat kat stadium ipoh.. so aku bgle dtg psl nak tgk aku menang gak.. ha ha mari meriak...tp okle coz selalu kalau aku msk 5 acara.. mmg semua akan ade piala means tak emas, perak ke atau gangsa... aku dulu pelari handalan tau... jgn tak caya... ehh dah melalut lak... td cite psl konvo kan.. so layanzzz...


0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP